Странице

четвртак, 28. април 2011.

Knjiga - Lak način da ostavite pušenje


Lak način da ostavite pušenje
Pridružite se milionima ljudi koji su postali nepušači uz pomoć EASYWAY metode Alena Karra

Poglavlje 2  -  Easy metoda
Poglavlje 3  -  Zašto je lako prestati?
Poglavlje 4  -  Zlobna zamka
Poglavlje 5  -  Zašto i dalje pušimo
Poglavlje 6  -  Nikotinska zavisnost
Poglavlje 9  -  Stres
Poglavlje 10 - Dosada
Poglavlje 11 - Koncentracija
Poglavlje 12 - Opuštanje
Poglavlje 13 - Kombinovane cigarete
Poglavlje 14 - Čega se odričem?
Poglavlje 15 - Svojevoljno ropstvo
Poglavlje 17 - Zdravlje
Poglavlje 18 - Energija
Poglavlje 20 - Te zle, crne senke
Poglavlje 21 - Prednosti pušača
Poglavlje 23 - Pazite se smanjivanja
Poglavlje 24 - Samo jedna cigareta
Poglavlje 25 - Povremeni pušači
Poglavlje 26 - Pušenje u tajnosti
Poglavlje 27 - Društveno ponašanje?
Poglavlje 28 - Pravo vreme
Poglavlje 32 - Lak način da prestanete
Poglavlje 33 - Period odvikavanja
Poglavlje 34 - Samo jedan dim
Poglavlje 37 - Zamene
Poglavlje 39 - Trenutak otkrovenja
Poglavlje 40 - Poslednja cigareta
Poglavlje 41 - Poslednje upozorenje
Poglavlje 44 - Savet nepušačima

Klinike Alena Kara – Amerika

Klinike Alena Kara - Širom sveta






43 коментара:

  1. .. i ja sam uspela!!! Nesto najlepse sto sam ucinila za sebe :) Hvala Alenu! Pozdrav svim NEPUSACIMA :)

    ОдговориИзбриши
  2. U proseku dnevno ispusim 20 cigareta. Danas sam procitala knjigu i proslo je 5 sati od kada sam ugasila poslednju cigaretu. Nisam verovala, ali knjiga zaista pomaze. Nemam zelju za pusenjem. Hvala ti Alene :)))

    ОдговориИзбриши
  3. ja nisam uspela ni posle cetvrtog citanja knjige, nazalost. u knjiyi pise da postoji i kniga ONLYWAY izdanje pingvin. da li neko moye da mi kaye nesto o toj knjizi i kako da je nadjem.

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala kupinica za prevod knjige na srpski jezik.
    Ne pusim evo sedmi dan. :)

    ОдговориИзбриши
  5. gde da nabavim knjigu, nravno sa prevodom?

    ОдговориИзбриши
  6. Ja upravo zavrsih ovu knjigu prego ovog sajta, citala je preko telefona, oko mesec dana. I veceras procitala od 25. poglavlja pa do kraja. Jer sam shvatila da sto se vise razvlaci, to je gore po potencijalnog nepusaca.
    Ne znam. Ali nesto stvarno mislim da necu vise pusiti, majke mi. Takav neki cudan osecaj, neko oslobadjanje. Stvarno mi nije jasno jos :) ali vec se sad nekako osecam lepo.

    ОдговориИзбриши
  7. Nakon sedam godina histericnog pusenja dve pakle dnevno bez dana pauze, zahvaljujuci ovoj knjizi brojim sestu godinu kako ne pusim (uz dve krize od po mesec-dva pusenja u prve dve godine.) Aerobni trening je takodje bitan...

    ОдговориИзбриши
  8. posle tezke borbe sa zavisnost od duhana ,zavaljujuci ovoj knjizi sam prestao duvaniti, cak vise i ne hrcem i nemam bubuljice i ozenio sam se.. hvala Alane gde cuo i ne cuo..

    ОдговориИзбриши
  9. Odlicna knjiga... Prestao sam pre 24 h sa pusenjem i drzim se dobro....za sada nisam imao neku jacu krizu...videcemo narednih dana.

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман1. мај 2016. 12:32

    06.04 sam ugasila poslednju cigaretu i mogu da kažem da sam SRECNI NEPUŠAČ ^_^ hvala Allene <3

    ОдговориИзбриши
  11. danas mi 8 mseci kako ne pusim...hvalaaaa/...

    e da..niti ccu ;)

    ОдговориИзбриши
  12. Sta imas da nabavljas...eto ti je gore...ovde sam i ja procitao

    ОдговориИзбриши
  13. Bio sam pusac 40 godina a uz pomoc ove knjige postao sam nepusac od aprila 2014g.

    ОдговориИзбриши
  14. Ja sam knjigu pročitala za dva dana posle toga sam zapalila poslednju cigaretu koja nažalost i nije bila poslednja. Danas opet čitam knjigu i ceo dan nisam pušila nadam se da ću uspeti.

    ОдговориИзбриши
  15. Svaku noc kad legnem planiram da ustanem kao nepusac ali prvo sto uradim ujutru je da zapalim cigaretui , nazalost . Ni ova knjiga mi nije pomogla .

    ОдговориИзбриши
  16. Meni takodje pomogla, kao i mojoj porodici :)

    ОдговориИзбриши
  17. 05.10.2015.sam nakon pročitane knjige ugasio poslednju cigaretu. ne znam tačno da objasnim kako al stvarno radi.. hvala ovom liku i hvala mom drugu neši bohoru koji nažalost još robuje ovoj odvratnoj navici. svako dobro i pozdravite vašu mamu ..

    ОдговориИзбриши
  18. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  19. JA SAM JE ČITAO DVA PUTA, VIŠE NE PUŠIM. HVALA TI BOŽE !!!

    ОдговориИзбриши
  20. JA SAM JE ČITAO DVA PUTA, VIŠE NE PUŠIM. HVALA TI BOŽE !!!

    ОдговориИзбриши
  21. JA SAM JE ČITAO DVA PUTA, VIŠE NE PUŠIM. HVALA TI BOŽE !!!

    ОдговориИзбриши
  22. Kad god mi naidje kriza ja procitam po par poglavlja.Pomaze

    ОдговориИзбриши
  23. Ne pusim vec 2 meseca, knjiga mi je zaista pomogla iako u pocetku nisam verovala. Hvala Alenu ������

    ОдговориИзбриши
  24. Kada mi je suprug givorio da je procitam,moj komentar je bio "Da li mislis da ce knjiga da mi pomogne?!" Sad pokusavam druge da ubedim da stavrno pomaze,da sam se stvarno pomocu nje odrekla zla! ALENE,HVALA STO SI MI POMOGAO!

    ОдговориИзбриши
  25. Ова књига била је мој начин да се одвикнем од цигарета, начин да прогледам и да видим да никаквог задувољства нема и да је заправо реч о великој заблуди. Свакоме желим да је препоручим и стојим иза тога да је ово најефикаснији и најбољи метод одвикаввања.

    ОдговориИзбриши
  26. I mene je ova knjiga spasila :)

    ОдговориИзбриши
  27. Ljudi cujte ovo, znaci nije vam potrebna ni priprema ni neke magnete.
    Vas mozak pravi ovo sve
    1-Nikad ne misli na cigarete
    (Tako ces najmanije lakse ostaviti)
    2-Kad u onom trenutku pomislis na cigaretu, odjednom misli neke stvare da ces biti bolestan,brza smrt, tako ce te zamrziti cigarete
    Ako ovo nesto vam pomogne obavezno pijte neke biljke,caj koji moze vam procistiti pljuce, i sve poceti iz pocetka.
    Ljudi samo potrebna vam je volja i da maknite misli koji vam idu za cigarete.
    To je to odmene hvala vam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cela knjiga govori upravo suprotno od onoga što ti pričaš. Nemoguće da neko pročita knjigu i onda piše savete koje Alan opovrgava 100 puta.

      Избриши
  28. Procitala do kraja knjigu i ostavila cigare na 6 dan,ali sam imala krize i opet sam zapalila.Sad sam se vratila na pocetak knjige nadam se da uspevam ovo puta!!!!😁

    ОдговориИзбриши
  29. Prošlo je tačno dve nedelje kako nisam zapalila,a pusila sam 12 godina pre toga. Prvih 5,6 dana je najgore, ali nakon toga pocinjes da budes opusteniji.. Evo sada rezko u toku dana pomislim na cigarete..

    ОдговориИзбриши
  30. Moj savet je procitati celu knjigu. Ja sam procitao do pola prestao a dva meseca pa ponovo propusio. Sad ponovo citam i celu knjigu cu obavezno.

    ОдговориИзбриши
  31. Pre 15 dana sam procitao knjigu,iz prve nisam verovao da ce ova knjiga stvarno uticati da ja prestanem da pusim jer koleginici koja mi je preporucila ovu knjigu nisam verovao da zahvaljujuci njoj je prestala da pusi,proslo je godinu dana od tad da bi ja nakanio sebe da procitam knjigu,knjigu sam procitao za 4 dana i mogu ponosno da kazem da sam uspeo i da sam tu gadnu naviku ostavio iza sebe,mislim da je ovo odlican nacin da se ostavi pusenje i steta sto nase deke i bake nisu imali mogucnost da na ovsj nacin online procitaju knjigu i ostave cigare,hvala Alene jer si mi otvorio oci! 😇😎

    ОдговориИзбриши
  32. Prijatelj kad mi je preporučivao knjigu rekao je da samo glup čovek ne ostavi cigarete posle ove knjige. I bio je u pravu. Napominjem da nisam iz prvog čitanja uspela da ostavim.

    ОдговориИзбриши
  33. HVALA!!! 02.02.2010 sam prestao da pusim.....Jubilei od 10 godina zahvaljujuci ovoj knjizi.....:).Svako ko je imao jaku nameru i odluku da ostavi cigarete uspao je da ih ostavi citajuci knjigu.Ostalima treba ta odluka.

    ОдговориИзбриши
  34. knjiga je toliko dosadna da cu pre ostaviti cigarete nego da je do kraja procitam

    ОдговориИзбриши
  35. Hvala Alene. Trebalo mi je da vise puta pročitam knjigu ali ne zelim vise nikada da pusim. Konacno sam shvatio. Počivaj u miru.

    ОдговориИзбриши
  36. Prestao sam da pusim. Hvala Alene. Počivaj u miru.

    ОдговориИзбриши