Странице

понедељак, 28. март 2011.

Finale: Pomozite da se ovaj skandal okonča


Po mom mišljenju, pušenje je najveći skandal našeg društva, uz nuklearno oružije.

Sigurno je da je ljudski rod toliko napredovao zato što ima sposobnost komunikacije, prenošenja znanja i iskustva ne samo među pojedincima, nego i budućim generacijama. Čak i niže brste osećaju da je neophodno da upozore svoje mladunce o opasnosti i zamkama života.

Ako se nuklearno oružije ne upotrebi, nema problema. Ljudi koji podržavaju nuklearno naoružanje mogu lukavo da kažu: „To oružije čuva mir.“ Ali ako se upotrebi, rešiće i proble sa pušenjem i svaki drugi problem, a bonus političarima je to što neće biti nikog da im kaže: „Niste bili u pravu“. (Pitam se da li je to razlog zašto ga i podržavaju.)

Međutim, koliko god se ne slažem sa idejom nuklearnog naoružanja, barem su odluke o njegovom korišćenju donete u veri, iskrenoj veri da će to pomoći ljudskom rodu, dok je sa pušenjem drugačije, znaju se činjenice. Možda se za vreme poslednjeg rata zaista verovalo da cigarete daju snagu i pouzdanost. Danas se zna da je to sve iluzija. Pogledajte reklame za cigarete danas. Nema u njima tvrdnje da cigarete opuštaju ili da su zadovoljstvo. Tu su samo tvrdnje o kvalitetu duvana. Zašto bi nas zanimao kvalitet otrova?

Neverovatno je to licemerje. Kao društvu, jako nam smetaju duvanje lepka i zavisnici od heroina. Kad se to uporedi sa pušenjem cigareta, ovi problemi izgledaju sićišno. 60% ljudi je zavisno od nikotina, a većina njih potroši najviše novaca na cigarete. Desetinama hiljada ljudi je uništen život jer su navučeni. Pušenje je bez premca najveći ubica u društvu i investicija od koje je najviše zaradila Britanija. Ona zaradi 8.000.000.000 funti godišnje na muci zavisnika od nikotina, a duvanske industrije troše godišnje 120.000.000 funti na reklamiranje te prljavštine.

Kako pametno te kompanije koje prave duvan štampaju upozorenje na kutijama cigareta, a britanska vlada potroši jako malo para na TV kampanje, gde se priča o raku, lošem zadahu, odsečenim nogama, a onda se opravdaju u moralnom smislu i kažu „Mi smo vas upozorili na opasnost. To je vaš izbor.“ Pušač nema izbor, kao što ni zavisnik od heroina nema izbor. Pušač ne odluči da se navuče; on biva uvučen u zamku. Da pušači imaju izbor, jedini ljudi koji bi sutra ujutru i dalje pušili bili bi oni mladi koji veruju da mogu da prestanu kad god to požele.

Odakle ti dvostruki standardi? Zašto se na zavisnike od heroina gleda kao na kriminalce, a ipak oni mogu da se registruju kao zavisnici u Velikoj Britaniji i da dobiju besplatan heroin i terapiju koja će im pomoći da se izleče? A pokušajte da se registrujete kao nikotinski zavisnik. Ne možete dobiti cigarete po istoj ceni. Platićete tri puta više za njih.

Ako odete kod lekara za pomoć, ili će vam reći: „Prestanite to da radite, to vas ubija“, što već znate, ili će vam prepisati nikotin u nekom drugom obliku, što ćete platiti nešto malo a sadržaće istu onu drogu u sebi sa koje se pokušavate da skinete.

Kampanje koje zastrašuju ne pomažu pušačima da prestanu. One uplaše pušače, što čini da oni žele da još više puše. To čak ne sprečava ni tinejdžere da se navuku. Oni znaju da cigarete ubijaju, ali takođe znaju da ih jedna cigareta neće ubiti. Pošto je ta navika toliko učestala svuda, pre ili kasnije, tinejdžer će pod pritiskom društva ili iz radoznalosti zapaliti tu jednu cigaretu. I baš zato što će imati odvratan ukus, on će se navući.

Zašto mi dozvoljavamo da se ovaj skandal dešava? Zašto vlade država ne smisle odgovarajuće kampanje? Zašto nam ne kažu da je nikotin droga i otrov ubica, koji vas ne opušta niti vam daje samopouzdanje nego vam ubija nerve i samo sa jednom cigaretom se možete navući?

Sećam se kada sam čitao knjigu Vremenska mašina H.G. Velsa. Knjiga opisuje incident u dalekoj budućnosti gde čovek pada u reku. Njegovi drugovi samo sede pored obale, nemareći za njegove vapaje. Taj incident mi je bio nehuman i veoma me uznemirio. Mislim da je generalna apatija društva u vezi sa problemom pušenja veoma slična. Mi dozvoljavamo da se u doba dana kada najviše ljudi gleda televiziju – prenose turniri sa sportovima koje sponzorišu duvanske industrije. Vidimo igrače kako pale cigarete. Zamislite kad bi neki takav događaj bio sponzorisan od strane mafije a igrač je zavisnik od heroina, i da ga prikazuju kako bode sebe iglom!

Zašto dozvoljavamo društvu da mladi ljudi uništavaju sebi život, a život im je bio kompletan pre nego su počeli da puše, mentalno i psihički, da ceo život žive u prljavštini i bolesti?

Možete pomisliti da ja previše dramatizujem. Nije tako. Moj otac je umro u svojim ranim pedesetim jer je pušio. Bio je jak čovek i mogao je da poživi do danas.

Verujem da sam ja bio vrlo blizu smrti u svojim četrdesetim, iako bi moja smrt bila pripisana moždanom udaru a ne pušenju. Sada provodim svoj život u pomaganju ljudima koji su postali bogalji od neke bolsti ili su u zadnjim stadijumima bolesti. I ako razmislite – i vi ppoznajete dosta takvih ljudi.

Neke promene su se desile u društvu. Jedna grudva se odkotrljala i nadam se da će ova knjiga doprineti da to postane lavina.

I vi možete da pomognete i prenesete poruku.


FINALNO UPOZORENJE

Sada možete uživati u ostatku svog života kao nepušač. Da biste to osigurali, morate pratiti ove jednostavne instrukcije:
  1. Čuvajte ovu knjigu na bezbednom mestu i tamo gde možete u svakom trenutku da dođete do nje. Nemojte je izgubiti, pozajmiti niti baciti.
  2. Ako ikada počnete da zavidite drugom pušaču, shvatite da oni zavide vama. Niste vi ugroženi. Pušač je ugrožen.
  3. zapamtite da niste uživali u tome što ste pušač. Zato ste prestali. Uživajte u tome što ste nepušač.
  4. Zapamtite, „samo jedna cigareta“ ne postoji.
  5. Nikada ne sumnjajte u svoju odluku. Vi znate da ste doneli pravu odluku.
  6. Ako budete imali ikakvih poteškoća, kontaktirajte najbližu Alen Kar kliniku. Na sledeći mstranama ćete naći listu tih klinika.



Sada konačno možete reći
„JUPI! JA SAM NEPUŠAČ!“


Postigli ste nešto stvarno veličanstveno.
Svaki put kada čujem da je neki pušač napustio brod koji tone – osetim ogromno zadovoljstvo.


Bilo bi mi je veliko zadovoljstvo da čujem da ste se oslobodili nikotina. Molim vas da se potpišete i napišete svoje komentare, a zatim ih pošaljete na:


Allen Carr USA
1133 Broadway, Suite 706
New York, NY 10010
Tel: (212) 696-6768 ili besplatno na broj 1-866 NO NIC 99 (666-4299)


................................................................................................................................


................................................................................................................................
JUPI ! JA SAM NEPUŠAČ!

................................................................................................................................
Potpis                                                                                       Datum

................................................................................................................................
Ime

................................................................................................................................
Adresa

................................................................................................................................
Poštanski broj

................................................................................................................................
Komentari

................................................................................................................................


104 коментара:

  1. Jupi,ja sam nepusac.I srecna sam zbog toga.Hvala Alene..

    ОдговориИзбриши
  2. Svima toplo preporucujem da procitaju ovu knjigu. Ne mogu da vjerujem da sam svo ovo vrijeme bio toliko glup i da sam mislio da su cigarete to sto me cini srecnim i zadovoljnim. Mogu reci da sam vec na pola procitane knjige prestao da pusim :) Nakon toliko godina borbe sa cigaretama i nadom da cu prestati da pusim ,sad mogu reci svima da sam NEPUSAC bez straha da cu nekog slagati ili iznevjeriti. HVALA ALENE....

    ОдговориИзбриши
  3. HVALA ALENE, JA SAM NEPUSAC!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  4. HVALA ALENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam nepusac i slobodna sam.

    ОдговориИзбриши
  6. Sa zadovoljstvom sam ugasila poslednju cigaretu, odnosno zadnju i rekla "To je to" ..Slobodna sam !!!!!!

    ОдговориИзбриши
  7. Ponosni nepusac od danas! Hvala Alene! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala Alene!!! JA SAM NEPUSAC,SADA DISEM PUNIM PLUCIMA!!! :)

    ОдговориИзбриши
  9. Jupiiiii....i ja sam nepusac......

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман9. март 2014. 01:49

    Svi vi nepušači javite za godinu dana na ovom istom mestu da li ste to i dalje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehehhe,dobro si rekao :)

      Избриши
    2. ako tako razmišljaš onda ne treba ni da čitaš ovu knjigu niti da komentarišeš. Ili je pročitaj ispočetka, pa opet pokušaj ili ćao zdravo.

      Избриши
    3. Evo da ti se javim JUHUUU JA SAM SRECAN NEPUSAC!!!!

      Избриши
  11. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Od ovog momena ja sam sretni nepušač. To javno objavljujem i obećavam prvo sebi a onda celom svetu. Konačno slobodna.......

    ОдговориИзбриши
  12. Ja sam nepušač!!!!! JUUPII!!! Prestala sam od kada sam stigla na 42.poglavlje. Evo 10dana ne pušim i nemam nikakvu potrebu niti želju. Baš mi je bilo teško prvih 5 dana ali poslije toga kao da nikad nijesam ni pušila. Hvala Alene! Slobodna sam!

    ОдговориИзбриши
  13. Posle 20 godina aktivnog pusenja,prestao sam da pusim.Nikada do sada nisam prestajao,iz razloga sto sam odlagao iz dana u dan i sto sam navodno "Voleo da pusim".Ostavio sam cigarete pre 10 dana,slobodan sam,naravno da se mnogo bolje osecam.Mislim da svako treba da procita ovu knjigu !!!
    Hvala puno Alene,i ako nisi vise sa nama bicu ti zahvalan do kraja zivota!!
    Marko Beograd

    ОдговориИзбриши
  14. Jupiiiiiiiii ja sam sretni nepusac....Hvala Alene...

    ОдговориИзбриши
  15. jupiii ja sam nepusac HVALA ALENE

    ОдговориИзбриши
  16. Ja sam nepusac i slobodan sam. Hvala ALANE!!!!

    ОдговориИзбриши
  17. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  18. 15/og marta sam odlucio da cu 16/og da prestanem da pusim,tako je i bilo,uzeo sam onda i citao knjigu,ne pusim ima skoro dva meseca,hvala dragom Bogu.Dodje mi opet verovatno nije ni dovoljno vremena proslo iako sam apsolutno srecan sto ne pusim ponekad sanjam da pusim,nema grize savesti oni koji ne puse znaju o cemu pisem.E sad dodje mi da zapalim ali necu,a necu iz INATA, bolje mi je ovako i NECU BREEEE

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман4. јун 2014. 19:54

    JUUUPI!! OD DANAS SAM NEPUSAC! SLOBODAAAN SAM

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман6. јун 2014. 21:03

    ja visde nisam pusac i slobodan sam..

    ОдговориИзбриши
  21. Prestao sam pre 3 meseca ali tek sada na pusenje i pusace gledam sasvim drugim ocima. Ova knjiga mi je bila od ogromne pomoci. Hvala Alene!! JA SAM NEPUSAC!!!!!

    ОдговориИзбриши
  22. JUPI!JA SAM NEPUSAC! I to mogu slobodno da kazem, ne znam zasto sam ikad i poceo da pusim...Koliko je zivot lep shvatis kad ostavis i vise nikad ne zapalis nijednu.

    ОдговориИзбриши
  23. JUPI JA SAM NEPUSAC!!!!!

    ОдговориИзбриши
  24. Od danas, i ja sam nepusac. Hvala Alene!

    ОдговориИзбриши
  25. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  26. Upravo popuših svoju poslednju cigaretu svidelo se to meni ili ne! HVALA Alene uspeo si da osvestiš koliko je mučno robovati ovaj odvratnoj ovisnosti i koliko je zaista divno biti slobodan :)

    ОдговориИзбриши
  27. Mislim da mi nista u zivotu nije pomoglo toliko koliko ova knjiga,14 dan sretnog nepusenja,Svima preporucujem da je procitaju i potrude da je shvate onako kako sam je ja shvatio.ni trenutka krize i ni trenutka nisam posumnjao u svoju odluku.posle 27 godina aktivnog pusenja.mogu samo da kazem da sam srecan nepusac,probudio se nakon 27 godina :)))

    ОдговориИзбриши
  28. Hvaaala, od sada sam i ja NEPUSAC! :D

    ОдговориИзбриши
  29. Resila posle 30 god. Resila da pobedim to cudoviste.... Ja sam SRECNA!!! Ostavila sam svog najvernijeg prijatelja-cigarete........ I ja sam VOLELA, BAS VOLELA da pusim, nemam slike u albumu bez cigarete/ osim na vencanju/, uz grip cigarete posle porodjaja, cigarete, odmah u bolnici...... AJAO, kako nas taj otrov navuce....Ali SVE SE MOZE KAD SE HOCE... JA SAM RESILA< IZ GLAVE< SVIM SRCEM ....POBEDICU TO CUDOVISTE>>>> VEC SAM SRECNA< VEC SAM NEPUSAC.....

    ОдговориИзбриши
  30. Knjiga je stvarno nesto posebno.... evo i ja vec skoro 3 nedelje NE PUSIM. nije ni strasno ni bolno malo jeste drugacije i stalno nesto fali, malo je tu i razdrazljivosti i stalnog osecaja NEKE GLADI, tj neka praznina koju pokusavam da ispunim ali dani prolaze, pobedite svoj strah, stvarno je cela fora u glavi......

    ОдговориИзбриши
  31. Gotovo je! Ja sam srecni nepusac, slobodan sam!

    ОдговориИзбриши
  32. Proslo je mesecipo dana od kada sam srecni nepusac! Nista me ne boli, osecam se cudno, srecno i slobodno od tog poroka, osecam se ponosno, sve u svemu, stvarno resite sami sa sobom, sve je samo u tom strahu i nasoj glavi!!!! Trideset godina sam bila pusac/bas bas/po dve kutije i mislila sam da ne mogu ni 1 sat bez cigareta a ostavila sam ih tako lako da mi je zao sto nisam ranije..... Sloboda nije kada se opustis i zapalis cigaretu, SLOBODA JE KADA JE NE ZAPALIS....

    ОдговориИзбриши
  33. Ostavljajte cigarete , stvarno je tako kako Alen opisuje LAKO...... Evo prosla nova godina palo mi napamet nije da zapalim....

    ОдговориИзбриши
  34. Hvala dobri čoveče :D

    Od danas, to jest, od sada sam NEPUŠAČ :D :D :D

    ОдговориИзбриши
  35. Pozdrav. Evo mene da se javim posle godinu dana,tacno godinu dana od kada sam prestao sa pusenjem.Mogu vam reci da je to najpametnija i najbolja odluka koju sam doneo u zivotu,ne samo za mene nego i moju porodicu.Lepo je ne robovati djavolu.Podrska svima koji ce prestati sa pusenjem.

    ОдговориИзбриши
  36. JUPIIIIIII!!!! JA SAM NEPUSAC!! KONACNO SLOBODNA! VELIKO HVALA!!!!!

    ОдговориИзбриши
  37. Анониман5. јул 2015. 03:33

    od sada,nadam se..NIKAD VISE! Hvala gospodinu Alenu

    ОдговориИзбриши
  38. Ispusih zadnju cigaretu..i nije mi zao. Bas naprotiv,UBICU TO CUDOVISTE u meni. Prvenstveno zbog sebe i svoje dece prestajem da se trujem i unistavam ZIVOT i to zbog cega???? O T R O V A?? Hvala Alenu

    ОдговориИзбриши
  39. Vec jednom sam ostavljala pusenje....i secam se da sam se cudila kolko je to lako i zasto ranije nisam prestala...e onda sam zapalila samo jednu...i ponovo postala pusac....znala sam samo jedno....kad ponovo prestanem to ce biti zauvek i nikad vise necu zapaliti ni jednu cigaru....proslo je sest godina :) i danas pocinje zauvek :) ja sam nepusac! Hvala na ovoj knjizi

    ОдговориИзбриши
  40. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  41. Divim se vasim komentarima, ali ja moram opet procitati kjigu...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisi jedini i ja sam čitao više puta i evo sedmi dan ne pušim.Bilo bi dobro da ostane tako i dalje,javljam se za godinu ili ako ranije propušim.Saša Babić Gradiška

      Избриши
  42. Upravo sam ugasila cigaretu. . . Nakon 20 godina, ne zelim vise da se trujem. Ja sam nepusac jeeee!

    ОдговориИзбриши
  43. Ja ne znam da li ste svi vi ljudi u komentarima stvarni. Ali ja mislim da sam stvarno prestala, evo u pola 5 ujutro sam zavrsila knjigu i videcu kada se probudim, ali mislim i zavrsila sa pusenjem. Jupii!

    ОдговориИзбриши
  44. Ostavio sam duvan pre 5 meseci, ali gandzu nisam... Prvo sam batalio cigarete, ali sam motao dzointe sa pola cigarete duvana. Posle par meseci sam uspeo da ne umesavam duvan sa marihuanom, vec da pusim cistak... Hvala ti Alene, ja sam nepusac!!! Nikad vise nikotin !!!

    ОдговориИзбриши
  45. Ja sam, od svih ovde likova i procitanih komentara, izgleda najgori slucaj.Citala sam knjigu 5 puta , prva dva puta sam vec par dana pokusala da ne pusim i onda citala knjigu da mi pomogne, kako bih ostala dosledna. To se nije desilo. Sledeca 3 puta citanja knjige, isla su ovako, procitam knjigu i prestanem da pusim, i to traje najduze 3 meseca, ali u ta tri meseca zapalim po jednu dve cigarete. Tako sam se vracala pusenju, sto je i objesnjeno u knjizi, - NE POSTOJI JRDNA CIGARETA -. Evo me , 6 - ti put procitah knjigu, uglavnom to uradim brzo, najduze dva dana i videcu - nadam se da cu sada ostaviti cigarete, jer jako dobro znam koliko su gadne i smrdljive kad ponovo zapalim prvu posle tri nedelje i mesec dana, treba mi vreme da opet usvojim duvanski dim ali ja ne odustajem, kao volim pusenje. Ovo sam napisala zbog toga, ako ima jos ovakvih slucajeva da ne misle da su izuzeci, tesim se da cu sada uspeti. Rec dve o knjizi: napisana je odlicno, nije izostavljeno niti jedno iskustvo u kojem covek ne moze da se prepozna. Svaki predlog za buduceg nepusaca je na mestu i zato uspevam lako da prestanem pusiti kad procitam knjigu.

    ОдговориИзбриши
  46. Pusim 2 ipo godine, to je jako kratak period ali dovoljan da se covek navuce. Pusim jednu paklu dnevno ali kada sam kuci ne pusim uopste, mojima smeta i nemam nikakav problem ukoliko ne zapalim dan,dva. Medjutim u trenucima kada sam jako nervozna i depresivna zbog stresa, obavezno moram da zapalim bez obzira sto mi se nekada zgadi. Odlucila sam da se resim toga jer sam mnogo dugo bila u sportu-gimnastika. Zelim da se sve vrati na staro i da se oslobodim ovog zla. Procitala sam knjigu juce i zapalila poslednju cigaretu ali danas na rucku kod rodbine,zapalih 2-3. Mahinalno ne razmisljajuci. Sada sam rekla da je to bilo to i da mi ne pada na pamet da je zapalim. Allen Carr je jednom LIK! Svaka cast! Verujte da je od koristi citati tudje komentare, i iskustva, tako da ljudi pisite! Pozdrav i puno srece svima

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne razumem kako mozes da zaboravis da si prestala i da mahinlno zapalis cigarete??? Jedino sto si ti zaboravila je da slazes i sebe kada vec nas lazes, ali evo da ti ja kazem neces nikoga lagati osim sebe, mene boli briga da li ces pusiti ili neces, ali da zaboravis da si prestala... Strasno...

      Избриши
  47. Evo da podelim i moje iskustvo... Za razliku od vecine anonimnih bivsih pusaca u ovim komentarima, imam relativno kratak staz pusaca, oko 5 godina, i u proseku sam pusila 4-5 cigara dnevno. Nije mnogo, slazem se, ali potpuno nepotrebno! Imam 21 godinu i Alan Kar mi je otvorio oci i oziveo u meni nesto sto je vec bilo tu, samo skriveno, hvala mu! Proslo je tek 5 dana od moje poslednje cigarete ali sam ubedjena da vise necu pusiti. JUPI, JA SAM NEPUSAC :)

    ОдговориИзбриши
  48. JA SAM NEPUSAC! I PONOSIM SE TIME! HVALA TI, DOBRI COVECE!

    ОдговориИзбриши
  49. Анониман13. март 2016. 15:39

    Jupiiii ja sam nepusaccc. !!!!!

    ОдговориИзбриши
  50. Анониман13. март 2016. 22:43

    Knjiga mi je pomogla utoliko da rascistim neke stvari sa sobom. Ipak je nisam zavrsila do kraja, plaseci se da donesem odluku i popusim tu poslednju cigaretu. Od tad sam odluku odlagala 2 godine. Pusac 25 godina, u pocetku 4-5 dnevno, da bi poslednjih godina to postalo nekontrolisano. Moja preporuka pusacima koji to jako zele, ali nemaju dovoljno volje je odlazak u Sluzbu za odvikavanje od pusenja, Klinicki centar, sa uputom lekara. Vrlo profesionalan pristup, divan tretman i upesnost velika. Za poslednju cigaretu nisam ni znala da je poslednja, samo sam sutradan odlucila da ne zapalim sledecu... Volja mi je ojacala i konacno sam donela odluku. Cak i zagusljiv vazduh u sobi dozivljavam kao cist planinski vazduh, koliko sam prodisala. Dakle, postoje i druge metode, ali reci koje su me u ovoj knjizi najvise osvestile u svom ovom procesu su JA SAM SLOBODNA!

    ОдговориИзбриши
  51. Danas su tacno dve godine od kada sam procitao knjigu i zapalio poslednju cigaru.Lepo je kad se probudis i ne robujes djavolu,najbolja odluka u mom zivotu.Podrska svima koji prestaju.

    ОдговориИзбриши
  52. Najzad nepusac....zasto mi neko ranije nije rekao za ovu knjigu..
    Zoća

    ОдговориИзбриши
  53. vredi procitati!!! JA SAM NEPUSAC!!!

    ОдговориИзбриши
  54. Jupi i ja sam nepusac!!! Procitao sam knjigu do kraja.Dva puta sam pocinjao sa citanjem i prekidao na pola.Ovo je bio treci put i treca sreca.Prestao sam da pusim kada sam bio na pola knjige,posle 13 godina iako sam pusio 5 godina pa skoro dve nisam i sad 13 godina,ubedjen sam da vise necu nasesti.Hvala Alenu koji je napravio ovo malo remek - delo koje cini velika cuda.

    ОдговориИзбриши
  55. Od ovog trenutka sam nepusac i vec se osecam lepse! Dacu sve od sebe da pomognem ljudima kojima puse cigarete, preporucicu im ovu literaturu!

    ОдговориИзбриши
  56. Od ovog trenutka sam nepusac i vec se osecam lepse! Dacu sve od sebe da pomognem ljudima kojima puse cigarete, preporucicu im ovu literaturu!

    ОдговориИзбриши
  57. Hvala na ovoj predobroj knjizi ! ����

    ОдговориИзбриши
  58. Ja sam nepusac i presrecna sam zbog toga!!!

    ОдговориИзбриши
  59. Knjiga je toliko monotona i 5 recenica se vrte kroz celu knjigu i naravno nista sto vec svi ne znamo. Uzas vise bi pomogla nekom da izvrsi samoubistvo nego da prestane da pusi. A vi sad uklonite komentar da ispadne da je svima pomogla. Uzas

    ОдговориИзбриши
  60. Књига је једноставна, лака за читање, али врло прецизна у опису испраног мозга, заблудама које су биле пред носом, а којих нисмо свесни или нисмо хтели да будемо свесни.
    Још једном хвала Алену и креатору слатког блога! Дивни сте!
    И ја да додам - слободна сам! :-) <3
    Јупииии јеее :-D
    Јована

    ОдговориИзбриши
  61. Srdjan Radovanović me zanima gde je

    ОдговориИзбриши
  62. Hvala ti dobri covjece na ovoj knjizi

    ОдговориИзбриши
  63. Dragi Alene, veliko ti hvala sto si me spasio od ove droge, ucionio da moj zivot bude lepsi, duzi i ispunjeniji prelepim trenucima koje sam sama sebi toliko godina uskracivala. Da si ziv, sigurna sam da bih pronasla nacin da dodjem do tebe i zahvalim ti se licno, zato sto nista do mene nije doprelo do sad kao ova knjiga. Mnogo mi je zao zato sto si preminuo od tog raka pluca koga si se plasio, posebno zato sto si milione ljudi ti spasio kroz ovu knjigu te iste dijagnoze. Legenda si i hvala ti sto si postojao <3

    Pozdrav svim nepusacima :-*

    ОдговориИзбриши
  64. Hvala Gospodu Bogu! I Alenu koji ovako dobro objasni problem nikotinske zavisnosti. Ura,vise se ne trujem! Ura,ja sam nepusac!!!

    ОдговориИзбриши
  65. alene laka ti crna zemlja i hvala ti za sve tvoje zrtve radi nas koji smo se otarasili te muke...bahahhaha sam ti nas izgleda skidas sa cigara i navlacis na heroin hahaha sve najbolje iz banje koviljace i ljudi procitajte knjigu svima bih preporucio JA SAM NEPUSAC BREREEEE

    ОдговориИзбриши
  66. Hvala na savetima volja i karakter su kljuc uspeha naravno i ovakva pomoc utice na svest Ja sam nepusac

    ОдговориИзбриши
  67. Анониман24. март 2019. 22:23

    Hvala ovom divnom čoveku koji je mnogima pomogao da se oslobode bikotinskog ropstva. I ja sam srećan nepušač i vašu knjigu ću rado preporučiti svim pušačima!

    ОдговориИзбриши
  68. JUPIII JA SAM SRECNI NEpusac

    ОдговориИзбриши
  69. JOS SAMO SRKI DA JE PRESTAO��

    ОдговориИзбриши
  70. Pre 15 dana sam procitao knjigu,iz prve nisam verovao da ce ova knjiga stvarno uticati da ja prestanem da pusim jer koleginici koja mi je preporucila ovu knjigu nisam verovao da zahvaljujuci njoj je prestala da pusi,proslo je godinu dana od tad da bi ja nakanio sebe da procitam knjigu,knjigu sam procitao za 4 dana i mogu ponosno da kazem da sam uspeo i da sam tu gadnu naviku ostavio iza sebe,mislim da je ovo odlican nacin da se ostavi pusenje i steta sto nase deke i bake nisu imali mogucnost da na ovsj nacin online procitaju knjigu i ostave cigare,hvala Alene jer si mi otvorio oci! 😇😎

    ОдговориИзбриши
  71. Bez ropstva smrada I otrova. Jupi ja sam nepusac.

    ОдговориИзбриши
  72. Анониман30. март 2020. 02:24

    Ja sam NEPUSAC, zelim svima da se oslobode ovog zla.

    ОдговориИзбриши
  73. Ja sam nepusac 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

    ОдговориИзбриши
  74. Procizala sam knjigu prvi put. Veoma mi se svidelo objasnjenje. Pustim 35 godina i sada palim poslednju cigaretu. Dakle Nedelja 12h podne ja mogu reci slobodno " URAAA JA SAM NEPUŠAČ" HVALA ALENE

    ОдговориИзбриши