Странице

понедељак, 28. март 2011.

Poglavlje 21 - Prednosti pušača




























46 коментара:

  1. Анониман5. јун 2013. 16:08

    jedna velika praznina,nula,bunar bez dna...apsolutno nista

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман9. јун 2013. 00:49

    Ovaj lik je jedan od najinteligentnijih ljudi za koje ja znam, naprosto sam fasciniran.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман10. јун 2013. 17:29

    hahaha odlican jee

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман26. јул 2013. 01:02

    slatko sam se ismejala

    ОдговориИзбриши
  5. kako sam se slatko ismejao

    ОдговориИзбриши
  6. šta drugo reći nego Car i dok pišem komentar ja se smejem

    ОдговориИзбриши
  7. Некако сам ово и очекивала. Човек је сјајан!

    ОдговориИзбриши
  8. U tenutku sam pomislio da je do pretrazivaca.. hahahaha

    ОдговориИзбриши
  9. A, ja rekoh sada pise: ne mora da bojite prste u zuto, stalno mirisete na duvanski dim, ako imate brkove sede oni su obojeni pa su zuti....ima prednosti, ali to niko ne vidi samo mane. :)))

    ОдговориИзбриши
  10. HA HA....iznenadilo me..pa me odusevilo;-))))

    ОдговориИзбриши
  11. hej ljudi kazite mi jeli kome od vas ovo pomoglo

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман15. март 2014. 18:55

    Genije :) ....ako misliš na knjigu, mogu ti reći da su moje dve prijateljice pročitale knjigu pre izvesnog vremena, tačnije, jedna ne puši 13 dana a druga 4 dana i imaju stav od prilike: "Nikad više" :D Pa eto, izgleda da pomaže, a uveriću se uskoro i lično :P

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман20. март 2014. 15:03

    hahahhahhhahahahhahhah.... Vrh. Tek saad ukapirah, i sama se začudih koje su prednosti.... Hahaha...

    ОдговориИзбриши
  14. Pa jeeee, haha, vec sam pocela da se nerviram sto nece da ucita! Xexe, skroz je u pravu ... Ja sam dan ipo bez cigara, ne kriziram i ova knjiga mi prija-kao podrska je...:-)

    ОдговориИзбриши
  15. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман20. јун 2014. 14:44

    15.03. sam ostavila svoj komentar.Istog dana u 22h zapalila svoju poslednju cigaretu i mogu ponosno da kažem da ne pušim punih tri meseca a isključivo zahvaljujući ovoj knjizi :D

    ОдговориИзбриши
  17. i ja sam sada kao nevidjena budala cekala 5 min da mi se ocita stranica dok nisam skontala... e svaka ti cast Alene skidam ti kapu :D

    ОдговориИзбриши
  18. Svaka mu cast, jedna od najinteligentijih osobu za koju sam cula... Otvorivsi ovo poglavlje mislila sam da mi je zabagovao komp otvorivsi praznu stranu sad kapiram da je meni mozak zabagovao... Ali mogu reci da zaista deluje ,covek daje sve odgovore i primere za koje nikada ne bih rekla da mozemo da uporedimo , svakom pusacu koji je u problemu Sto bi alen rekao mi smo imbecili :)

    ОдговориИзбриши
  19. I ja sam mislila bag, jer sam ocekivala poglavlje o Prednosti nepušuača

    ОдговориИзбриши
  20. Znaci, nikad vise! Steta sto ranije nisam na ovo naletio. Definitivno jedna od najkorisnijih knjiga ikada napisanih. Jos je veca steta sto je autor u pravu sto se tice medija, farmaceuta i doktora :(

    ОдговориИзбриши
  21. hahahahhahahahahah Vrhunski :D

    ОдговориИзбриши
  22. hahahahahahahahaha potpuno sam se udubila u knjigu da sam pomislila da je ovo neka greska i krenula dalje da trazim po netu kako bih procitala prednosti,pa ovaj covek je fenomenalan a ja sam upravo shvatila koliki sam zavisnik

    ОдговориИзбриши
  23. VIDI STVARNO 2 PUT CITAM OVU KNJIGU I STA 000000000+1cigareta u ruci...stvarno,tj.Realno ova Strana mi je posluzila da se setim da sam prosli put citajuci Ovu knjigu nakon zavrsetka izdrzao samo 3 sata bez cigarete...Pa vi vidite sta gubite....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znaci da nisi procitao sa razumevanjem knjigu i da nisi uopste shvatio sta ti covek govori. Nije knjiga kriva, kriv si ti sto ne shvatas proste stvari... Niko nista ne gubi, ja sam je procitala i zahvaljujuci njoj sam shvatila sta je pusenje pa sam zbog toga i prestala, kao i svi ljudi koji su se potrudili da razumeju sta im Alen govori. jako mi idu na zivce ljudi kao sto si ti koji znaju samo da osudjuju i da pljuju a u stvari jedini krivac si ti jer ne umes da procitas knjigu razumom! Dragi moji buduci bivsi pusaci, nemojte da odustajete vi to mozete, svi mi to mozemo samo otvorite srce i razum da Vam Alen isprica sta zna da isprica, Vi to mozete, svi mi to mozemo!!! Srecan sam nepusac vec dosta vremena zahvaljujuci Alenu ali i dalje nekada dodjem ovde cisto da prelistam komentare i dam nekome podrsku ako mu je potrebna!

      Избриши
    2. Ne kaze dzabe citajte otvorenog uma... Ako ne shvacas poantu onda ne zelis da prestanes ili si toliko neinteligentan! Knjiga je odlicna

      Избриши
  24. ahahahahhah, ja pomislio da mi je racunar zaglupeo pa sve cekam da se ucita ahahahhahahah...

    ОдговориИзбриши
  25. Odlicno,svaka mu cast...moja drugarica je prestala prosle god uz pomoc ove knjige....nije se mucila i patila... Prosto neverovatno kako je lako ostavila,a pre toga je probala na milion druvih nacina da ostavi..naravno bezuspesno.
    Kada je prestala, zapitao sam se sta joj se desilo, pa je ovako lako ostavila....skoro mi je rekla da je citala ovu knjigu i mogu vam reci da sam bio skeptican sve dok nisam poceo i ja da je citam

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. malo nevjerovatno na prvu kad ti neko kaze da ti knjiga moze pomoci da se rijesis te gadne navike al zaista funkcionise zato mi koji smo se rijesili te gadne navike pomocu ove knjige trebamo ostavljati komentare ohrabrivat ljude da to isto ucine

      Избриши
    2. malo nevjerovatno na prvu kad ti neko kaze da ti knjiga moze pomoci da se rijesis te gadne navike al zaista funkcionise zato mi koji smo se rijesili te gadne navike pomocu ove knjige trebamo ostavljati komentare ohrabrivat ljude da to isto ucine

      Избриши
  26. Genijalno.....hahahahha dobar štos...

    ОдговориИзбриши
  27. Ocekivala sam da ce da napise Ništa a ustvari jeste nista tj praznina. I stalno kad mi se pusi kazem sebi nije kriza damo praznina... Idemo dalje

    ОдговориИзбриши