Странице

понедељак, 28. март 2011.

Poglavlje 34 – Samo jedan dim


Ovo je greška pušača koji koriste metodu moći volje. Proći će za 3 ili 4 dana pre nego zapale poneku cigaretu ili uzeti dim ili dva. Oni ne shvataju poražavajući efekat koji to ima na njihovo samopouzdanje.

Za većinu pušača prvi dim nema dobar ukus, i to njihovoj svesti daje podsticaj. Oni pomisle: „Dobro je. Nisam u tome uživao. Gubim želju za pušenjem.“ U stvari je obrnuto. Neka vam bude jasno: U CIGARETAMA NIKAD NISTE NI UŽIVALI. Uživanje nije razlog zbog koga ste pušili. Da pušači puše zato što u tome uživaju, nikada ne bi popušili više od jedne cigarete.

Jedini razlog zašto ste pušili jeste da biste nahranili to malo čudovište. Samo pomislite: izgladnjivali ste ga 4 dana. Koliko li je dragocena bila ta jedna cigareta ili jedan dim za njega. Vi niste toga svesni, ali fiks koji je vaše telo primilo otići će do vaše podsvesti i vaša ranije priprema biva oslabljena. Mali glas u pozadini vaše glave će reći: „Uprkos svoj logici, one su dragocene. Želim još jednu.“

Taj mali dim ima dva efekata koji su oštećujući.

  1. On održava malo čudovište u životu.
  2. Što je još gore, on drži veliko čudovište živo u vašem umu. Ako ste već uvukli jedan dim, biće još lakše uvući još jedan.

Zapamtite: uz „samo jednu cigaretu“ ljudi i počnu da puše.

10 коментара:

  1. Pripremm se polako za FINALNI OBRACUN I MORAM DA USPEM NE SMEM POKLEKNUTI...

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22. март 2016. 13:40

    Lugje ostajte gi cigarite ne zasluzuvaat ni vnimanie da ja citate ovaa kniga ne treba drug da ve osvesti vie i samite go znaete ova ednostavno cao na pusenjeto kolku poveke citata knigi i statii tolku si ja oteznuvate rabotata ne e tesko verujte

    ОдговориИзбриши
  3. prvi pogresan korak u zivotu je priprema za sledeci

    ОдговориИзбриши
  4. prestao sam da pušim posle 21 poglavlja i super se osjećam, čitam do kraja da svima koje volim pomognem i poklonim knjigu...

    ОдговориИзбриши
  5. Prestala da pusim od prvog poglavlja. Vec peti dan. Za sada me drzi, a sigurna sam da ce i zauvijek. Kakva knjiga.

    ОдговориИзбриши
  6. Prestala da pusim od prvog poglavlja. Vec peti dan. Za sada me drzi, a sigurna sam da ce i zauvijek. Kakva knjiga.

    ОдговориИзбриши