Странице

понедељак, 28. март 2011.

Uvodna reč u susret 20-godišnjici izdavanja knjiga

Ovo izdanje knjige slavi dvadesetu godišnjicu postojanja moje metode, koja vam otkriva koliko je lako i koliko uživanja donosi prestanak pušenja.

Dok sedim za svojim lap-topom vrhunske izrade, teško mi je da poverujem da je originalni rukopis bio napisan rukom, bio jedva čitljiv (a ponajmanje samom piscu), i onda otkucan na prastaroj "Underwood" mašini.

Kada sam ugasio svoju poslednju cigaretu 15.7.1983. godine znao sam da sam otkrio nešto za čim je tragao svaki pušač: lak metod kojim se odmah rešavate nikotinkog ropstva. Ono što nisam znao zasigurno je da li ću u to ubediti ijednog pušača, a kamoli ceo svet.

EASYWAY metod je prevazišao sva moja očekivanja. Sada sam priznat kao vodeći svetski ekspert u procesu prestanka pušenja. Moja knjiga je prodata u preko 5 miliona primeraka i prevedena je na preko 20 svetskih jezika. U Velikoj Britaniji je bila bestseler svake godine, od svog prvog izdanja 1987. Takođe je bila bestseler u Nemačkoj, Norveškoj, Holandiji, Japanu, Francuskoj, Španiji i Republici Irskoj. Medjutim, pravi užitak koji dobijam od svog posla je saznanje da moja knjiga pomaže hiljadama pušača da pobegnu iz ropstva pušenja.

Sve je počelo sa mojom ženom Džojs (Joyce) i sa mnom, u našem domu u Londonu. Danas imamo mrežu od preko 50 Easyway klinika u 20 zemalja širom sveta. Trideset godina pušenja bila je noćna mora, i srećan sam što imam ovu priliku da zahvalim svojim kolegama, izdavačima i milionima bivših pušača koji su prestali da puše uz pomoć EASYWAY metode. Oni su, zajedno sa oslobadjanjem od nikotina, učinili da mi poslednjih 20 godina izgledaju kao raj.

Nadam se da će ovo izdanje moje knjige pomoći da se milioni Amerikanaca oslobode zavisnosti koja je do sada odnela više života nego svi ratovi sveta zajedno.


Alen Kar, maj 2004.

7 коментара:

  1. ODLICNA KNJIGA, BOLJA NE MOZE BITI

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман1. мај 2016. 12:43

    Ja je čitam sada po drugi put, jer želim drugarici da pomognem da i ona postane srećni nepušač :-D

    ОдговориИзбриши
  3. Прочитала књигу, али не отвореног ума, и нисам правилно схватала инструкције.
    Не предајем се, крећем од почетка!

    ОдговориИзбриши
  4. Da li ima link negde da se moze otvoriti knjiga u wordu..Pdf

    ОдговориИзбриши