Странице

понедељак, 28. март 2011.

Poglavlje 19 - Opušta me i pruža mi samopouzdanje

Ovo je najgora varka u pušenju, i po meni se izjednačava sa završetkom ropstva, što je najveća dobit kad aprestanete - da više ne morate da idete kroz život sa osećajem nesigurnosti od koga pate pušači.

Pušačima je veom teško da shvate da cigareta u stvari stvara onaj osećaj nesigurnosti koji imate kad uveče izađete u grad i ostanete bez cigareta. Nepušači ne pate od tog osećaja. Duvan uzrokuje taj osećaj. 

Postao sam svestan prednosti prestanka pušenja mesecima kasnije, što je bio rezultat konsultacija sa drugim pušačima. 

25 godina sam odbijao da idem na pregled. Kada sam uzimao osiguranje, insistirao sam na "bez lekarskog pregleda" i plaćao skuplje zbog toga. Mrzeo sam da posećujem bolnice, doktore i zubare. Nisam mogao da se suočim sa činjenicom starenja, penzije i tome slično. 

Nijednu od ovih stvari nisam povezivao sa svojom "navikom" pušenja, već je skidanje sa nikotina bilo kao buđenje iz lošeg sna. Danas se radujem svakom novom danu. Naravno, dešavaju mi se loše stvari, i ja sam podložan normalnom stresu, ali divno je imati samopouzdanja, da se sa tim izborim, a višak zdravlja, energije i samopouzdanja čine dobre trenutke još boljim.


17 коментара:

  1. E tu je Kvaka...Mislim da me cigareta opusta i daje samopouzdanje.KAKVO VARANJE SAMOGA SEBE!!! IDEMO DALJE!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Da SAMOOBMANJIVANJE....pretprosle godine sam imao jak grip,i pusio,prosle Pusacki bronhitis sto me nije navelo na pomisao da prestanem,u pravu ste samopouzdanje i lazna obmana su kljuc ...

    ОдговориИзбриши
  3. Ostavljam trag samo da sam bio tu isto kao sto sam ostavio i cigare ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Od sinoc citam knjigu, nadam se da cu uspjeti. Citam dalje....

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман6. март 2020. 12:39

    Od juce citam nadam se da cu uspeti jer dok citam opustame

    ОдговориИзбриши