Странице

четвртак, 28. април 2011.

podsetnik 3 - POSLEDNJA CIGARETA

Ne bojte se, najgora stvar koja vam se može desiti je da ne uspete.
Ali nemojte uopšte ni da mislite o neuspehu.


  1. Obećajte sebi sada i pri tom to zaista mislite
  2. Popušite poslednju cigaretu svesno, udahnite prljavštinu u svoja pluća i zapitajte se gde je tu uživanje
  3. Kada je ugasite, uradite to sa osećajem: zar to nije sjajno! Slobodan sam! Više ne moram da robujem nikotinu! Više nikada te prljave cigarete ne moram da trpam u svoja usta!
  4. Budite svesni da će nekoliko dana nikotinski saboter biti prisutan u vašem stomaku. To ćete iskusiti kroz "želim cigaretu" - to samo mozak žudi za cigaretom, a vaš mozak ima jednostavan izbor:  (1) onako kako jeste - da je to samo prazan nesiguran osećaj uzrokovan prvom cigaretom koju smo zapalili u životu i tako stvorili zavisnost - možete reći "JUHU! JA SAM NEPUŠAČ!", ili  (2) možete početi kukati i žudeti za cigaretom i da od toga patite ceo svoj život - zar to ne bi bilo glupo?
  5. Samo sumnja i čekanje otežavaju prestanak. Dakle, nikada nemojte sumnjati u svoju odluku, vi znate da je to ispravna odluka. Ne morate čekati da vas prođe žudnja ili da postanete nepušač - postićićete to čim ugasite poslednju cigaretu - prekinuli ste unos nikotina: vi ste već srećan nepušač!
OSTAĆETE SREĆAN NEPUŠAČ
  1. Nikada ne posumnjajte u svoju odluku
  2. Ne budite čekali da postanete nepušač.
  3. Ne morate pokušavati da ne mislite na pušenje ili čekati da dođe "trenutak otkrovenja". Ovako ili onako - stvorićete fobiju.
  4. Ne koristite zamene
  5. Gledajte na pušače u pravom svetlu i sažaljevajte ih
  6. Bilo da imate dobar ili loš dan, ne menjajte svoj život samo zato što ste prestali sa pušenjem. Ako ga budete menjali, žrtvovaćete se a nema potrebe za tim. Vi se ničega ne odričete. Izlečili ste sebe bolesti i pobegli iz zatvora.
  7. Kad god pomislite na pušenje, setite se: "JUHU! JA SAM NEPUŠAČ!"

1 коментар:

  1. Danas sam zapalila poslednju cigaretu!Osetila sam takvu mucninu i gadjenje!Prezrela sam cigarete!Svecano objavljujem postala sam SRECAN lnepusac!

    ОдговориИзбриши